Pis en venda a la Cortinada, contrucció del 2007 en perfecte estat amb molt poc ús. Silenci, sol i prop de les estacions d'esquí, davant del golf. Dispome de dos habitaciones dobles amb armaris encastats, ampli saló amb xemeneia independent i terrassa-jardí de 12m², cuina americana i bany complet amb hidromassatge. Disposa de pàrquing i traster en el mateix edifici.
+376801200
Immobiliària Zona Habitable
Av. Les Escoles, 18 - Escaldes-Engordany
Escriu el teu email per poder rebre la teva alerta.
L'usuari s'obliga a fer un ús correcte del Portal i dels seus continguts de conformitat amb la Llei i el present Avís Legal. L'usuari respondrà enfront de Pisos.ad, de qualsevol dany i perjudici que pugui causar com a conseqüència de l'incompliment d'aquesta obligació.
Queda expressament prohibit l'ús del Portal amb finalitats lesives vers els béns o interessos de Pisos.ad o que de qualsevol altra forma sobrecarreguin, danyin o inutilitzin les xarxes, servidors i altres equips informàtics o productes i aplicacions informàtiques de Pisos.ad.
Amb caràcter enunciatiu i de cap manera limitatiu, l'usuari, d'acord amb la legislació vigent, haurà d'abstenir-se de reproduir, copiar, distribuir, posar a disposició, comunicar públicament, transformar o modificar els continguts excepte en els casos autoritzats en la llei o expressament consentits per Pisos.ad.
Tot el contingut que pugui ser descarregat del Portal de Pisos.ad és per a ús personal i, no pot ser utilitzat per a altres fins, qualsevol que siguin, ni cedit a tercers.