Pis de luxe en venda a Escaldes Engordany de 125m2, a la zona d' Engolasters. Disposa de 4 dormitoris (2 d'ells tipus suite i 2 dobles), 3 banys amb acabats de qualitat, cuina independent equipada de 35m2 i safareig semi independent, saló menjador de 21m2. L'apartament disposa d'armaris encastats, parquet, grans finestrals i ascensor. El preu inclou dues places de pàrquing i traster. Esta rodejat de naturalesa, molt assolellat i amb vistes espectaculars. A pocs minuts del centre de la ciutat, on podràs trobar centres comercials, farmàcies, bars/restaurants entre altres establiments d'oci. Els interiors son de disseny, pensats fins l'últim detall i amb molta personalitat.
+376801200
Immobiliària Zona Habitable
Av. Les Escoles, 18 - Escaldes-Engordany
Escriu el teu email per poder rebre la teva alerta.
L'usuari s'obliga a fer un ús correcte del Portal i dels seus continguts de conformitat amb la Llei i el present Avís Legal. L'usuari respondrà enfront de Pisos.ad, de qualsevol dany i perjudici que pugui causar com a conseqüència de l'incompliment d'aquesta obligació.
Queda expressament prohibit l'ús del Portal amb finalitats lesives vers els béns o interessos de Pisos.ad o que de qualsevol altra forma sobrecarreguin, danyin o inutilitzin les xarxes, servidors i altres equips informàtics o productes i aplicacions informàtiques de Pisos.ad.
Amb caràcter enunciatiu i de cap manera limitatiu, l'usuari, d'acord amb la legislació vigent, haurà d'abstenir-se de reproduir, copiar, distribuir, posar a disposició, comunicar públicament, transformar o modificar els continguts excepte en els casos autoritzats en la llei o expressament consentits per Pisos.ad.
Tot el contingut que pugui ser descarregat del Portal de Pisos.ad és per a ús personal i, no pot ser utilitzat per a altres fins, qualsevol que siguin, ni cedit a tercers.