Acollidor pis a Incles, de recent construcció, acabats de qualitat. Distribuit en 1 dormitori doble, cuina - menjador i bany complet. Bones vistes i molt assolellat. el preu inclou plaça d'aparcament i traster
Finques Marca ofereix un servei integral de gestió en la compra venda i lloguer de propietats, tant d'obra nova com de segona mà, amb la intenció de donar el millor servei a tots els clients amb la màxima atenció.
Estem a la vostra disposició per realitzar totes les gestions immobiliàries que necessiteu, ajustant-nos a les vostres necessitats i assessorant-lo de manera professional, per tal d'aconseguir gestionar el lloguer o compravenda del vostre habitatge com més aviat millor.
Us ajudem a aconseguir el finançament més adequat per a la vostra operació.
També posem a la vostra disposició el nostre telèfon mòbil 00376 632020 per atendre les vostres consultes o per petició de cita prèvia.
Estarem sempre encantats d'atendre'l.
Finques Marca és una agència Immobiliària homologada al principat pel col·legi d'agents de la propietat Àgia.
Demanar informació sobre la propietat [ ref: 000110]
Encara no té un compte creat?
Al crear un compte a Pisos.ad podrà, guardar-se els immobles a favorits, crear alertes dels immobles, publicar els seus immobles ràpidament, revisar l'estat dels mateixos i consultar i modificar les dades, registrar-se és gratuït.
Registrar-se
Demanar informació sobre la propietat [ ref: 007691]