No em vinguis amb el discurs que ja no queden pisos a Andorra perquè mira que joieta et portem avui.
Pis recentment reformat de dues habitacions a Arinsal. No, no té pàrquing però quan ho vegis no crec que sigui una de les teves preocupacions.
Nou a Monky Houses! La plataforma immobiliària PropTech que us ajuda a vendre més ràpid ia un cost menor que el vostre veí.
Cansat de buscar apartaments només per tenir visites que duren tot just 5 minuts? Bé, aquí tens tot el que necessites saber per assegurar-te que això no passi amb nosaltres!
Avui presentem un apartament increïble a Arinsal. Les seves característiques clau inclouen:
Dos dormitoris i un bany Ubicat al primer pis Situat als peus de les pistes d'esquí Vistes exteriors 70 m² construïts Disposa d'ascensor Equipat amb terrassa Acabat de reformar Les despeses comunitàries inclouen les despeses del Gasoil. Disponible per entrar-hi viure Increïble llum natural
Contacta'ns avui mateix i programarem una visita directament amb el propietari. #ref:APA_355
Pedir información sobre la propiedad [ ref: ARIPA]
¿Aún no tiene una cuenta creada?
Al crear una cuenta en Pisos.ad podrá, guardarse los inmuebles en favoritos, crear alertas de los inmuebles, publicar sus inmuebles rápidamente, revisar el estado de los mismos, consultar y modificar los datos, registrarse es gratuito.
Registrarse
Pedir información sobre la propiedad [ ref: APA_355]