Àtic de lloguer a Andorra la Vella, 3 habitacions

6.000 €

42 imatges

Característiques

  • Cuina Equipada
  • Terrassa
  • Habitació suite
  • Ascensor
  • Llar de foc

Descripció

Àtic singular al cor d'Andorra la Vella

Engel & Völkers presenta aquest distingit àtic dúplex de 181,46 m² nou a estrenar, que representa la màxima expressió d'elegància i la serenitat al cor de la ciutat, on la sofisticació se sent en cada detall d'una propietat que gaudeix d'una exclusivitat absoluta.

La propietat disposa d'una distribució harmoniosa dividida en dues plantes:

- Al primer nivell hi trobem un ampli saló-menjador amb una cuina moderna i funcional. L’espai, acollidor i lluminós, disposa de xemeneia per a les nits fredes d’hivern i ofereix accés a una espectacular terrassa de 21,41 m², des d’on es gaudeix d’unes vistes panoràmiques incomparables. També hi trobem l’habitació principal en suite, amb un espaiós vestidor molt pràctic i un bany complet amb dutxa. Aquesta planta es completa amb un bany de cortesia pensat per a la comoditat dels seus convidats.

- La planta superior es composa de dues habitacions dobles en suite, amb armaris encastats i sortida a terrassa, cadascuna amb un tamany aproximat de 5m². Al passadís, hi ha també un espai que es pot utilizar com a traster.

L'ànima d'aquesta residència són les seves tres meravelloses terrasses privades que s'obren cap al cel andorrà regalant vistes panoràmiques incomparables que conviden a la contemplació en un entorn on la llum natural envolta cada estança creant una atmosfera càlida i senyorial que converteix aquesta propietat en un refugi únic per a aquells que desitgen residir amb distinció i calma en el centre neuràlgic del Principat.

La calefacció és per terra radiant. Hi ha la possibilitat de llogar plaça de pàrquing al mateix edifici per a cotxe mitjà, preu a part.
No dubti en visitar-lo!

La situació d'aquest espectacular àtic és ideal, situat a una de les zones més pràctiques i dinàmiques d'Andorra la Vella, on es disposa de tots els serveis a pocs metres de distància: botigues, supermercats, farmàcies i els millors restaurants de la capital a mà. Per desconnectar i relaxar-se, el Parc Central està pràcticament al costat, ideal per passejar o prendre un respir a l'aire lliure, i el millor és que comptarà amb transport públic i serveis essencials just allà mateix, la qual cosa converteix aquest àtic en l'opció perfecta per a qui busca la comoditat absoluta de tenir la ciutat als seus peus amb un toc modern i funcional.

Ref: W-049K6W

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
  • Visites: 8
  • Darrera modificació: 04/05/2026

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 180 m2
  • 4
  • 3

ESPECTACULAR ÀTIC DUPLEX AL CENTRE D'ANDORRA LA VELLA

5.500 € /mes
  • 173 m2
  • 5
  • 3

Àtic de lloguer a Andorra la Vella, 5 habitacions, 173 metres

4.000 € /mes