Us presentem aquest bonic apartament reformat, amb materials de qualitat i amb un estil modern i confortable, situat en ple centre d’Andorra la Vella i rodejat de tots els serveis necessaris.
El pis consta de 70 m2 repartits en cuina americana, ampli saló-menjador, 2 habitacions i un bany complet amb dutxa. Tot el terra és de parquet.
Es tracta d’un pis perfecte per a gent resident i establerta al país, ja què la seva ubicació privilegiada el converteix en un espai molt funcional i pràctic per a viure.
Demanar informació sobre la propietat [ ref: 2488]
Encara no té un compte creat?
Al crear un compte a Pisos.ad podrà, guardar-se els immobles a favorits, crear alertes dels immobles, publicar els seus immobles ràpidament, revisar l'estat dels mateixos i consultar i modificar les dades, registrar-se és gratuït.
Registrar-se
Demanar informació sobre la propietat [ ref: 1170]