Pis de lloguer a Andorra la Vella, 2 habitacions, 80 metres

2.500 €

31,25 €/m2

7 imatges

Característiques

  • Ascensor
  • Traster
  • Moblat
  • Garatge

Descripció

Descobreix aquest acollidor pis de lloguer, d'uns 80 m², semimoblat i situat en una tercera planta al centre d'Andorra la Vella, a pocs minuts de la zona comercial i amb tots els serveis a l'abast.

L'habitatge disposa d'un saló-menjador molt lluminós, ideal per gaudir d'un ambient càlid i agradable, així com d'una cuina independent.

La zona de nit compta amb dos dormitoris i un bany complet, amb una distribució pràctica que aprofita al màxim l'espai i aporta confort a l'habitatge.

A més, el preu inclou una plaça d'aparcament i un traster, un valor afegit que ofereix més practicitat i espai d'emmagatzematge.

Una excel·lent oportunitat per viure al cor d'Andorra la Vella, en un pis a punt per entrar-hi a viure.

Ref: ref14603

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
  • Visites: 428
  • Darrera modificació: 16/10/2026

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 84 m2
  • 2
  • 2

PIS D’OBRA NOVA AL CENTRE D’ANDORRA LA VELLA AMB PÀRQUING I TERRASSA

2.800 € /mes
  • 74 m2
  • 1
  • 1

ACOLLIDOR PIS AL CENTRE D'ANDORRA

1.800 € /mes
  • 135 m2
  • 3
  • 2

Pis de lloguer a Andorra la Vella, 3 habitacions, 135 metres

5.000 € /mes
  • 171 m2
  • 5
  • 3

Pis de lloguer a Andorra la Vella, 5 habitacions, 171 metres

3.500 € /mes