Pis de lloguer a Escaldes Engordany, 2 habitacions, 90 metres

3.000 €

33,33 €/m2

17 imatges

Descripció

Us oferim aquest preciós apartament, ubicat al mateix centre d'Escaldes-Engordany i, a tan sols 2 minuts dels principals comerços i serveis de la parròquia.

Aquest habitatge disposa d´uns 90m2 aproximadament que inclouen, cuina moderna semi-oberta, totalment equipada, una zona de menjador molt lluminosa i àmplia des de la qual s´accedeix a un balcó-terrassa amb vistes a la ciutat, 2 habitacions dobles i un bany complet.

El pis està moblat per a més comoditat del llogater i, en el preu s'inclou també una plaça de pàrquing. Estarà disponible per a entrar a viure a partir del proper dilluns 21 de juliol.

Si voleu rebre més informació sobre aquest immoble o concertar una visita, no dubteu a contactar-nos.
  • Visites: 12
  • Darrera modificació: 18/06/2025

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 59 m2
  • 1
  • 1

Pis moblat aprop de l'hospital

1.800 € /mes
  • 133 m2
  • 4
  • 3

PIS A TORRE ZENIT 1 A ESTRENAR AMB BALCÓ, CENTRIC I DUES PLACES D'APARCAMENT

3.900 € /mes
  • 133 m2
  • 3
  • 3

PIS A TORRE ZENIT 1 A ESTRENAR AMB BALCÓ, CENTRIC I DUES PLACES D'APARCAMENT

4.300 € /mes
  • 153 m2
  • 3
  • 2

Pis de lloguer a Escaldes Engordany, 3 habitacions, 153 metres

4.500 € /mes