Pis de lloguer a Andorra la Vella, 3 habitacions, 130 metres

3.500 €

26,92 €/m2

19 imatges

Característiques

  • Cuina Equipada
  • Armaris encastats
  • Safareig
  • Habitació suite
  • Vidres dobles
  • Assolellat
  • Cèntric
  • Moblat
  • Cuina
  • Rentadora
  • Rentavaixelles
  • Balcó
  • Garatge
  • Electrodomèstics

Descripció

Es lloga pis lluminós de 3 dormitoris davant de l’Estadi Nacional – Ubicació cèntrica amb vistes espectaculars
Disponible per a lloguer aquest ampli i assolellat habitatge, situat en una 12a planta, amb una superfície aproximada de 130?m² i un balcó de 5,63?m², des del qual es poden gaudir de vistes panoràmiques úniques a un entorn natural.
El pis disposa de tres dormitoris espaiosos, un d’ells tipus suite amb banyera i dutxa, tots amb armaris encastats i persianes elèctriques.
La zona de dia està formada per un ampli saló-menjador amb grans finestrals, integrat amb una cuina oberta totalment equipada amb electrodomèstics de la marca BOSCH, i una elegant illa central.
A més, l’habitatge compta amb dos banys addicionals: un complet amb dutxa i un de cortesia, un safareig independent amb rentadora i rebedor amb armaris encastats.
L’immoble es lloga moblat i llest per entrar a viure.
Inclosa en el preu, una plaza d’aparcament àmplia i còmoda, apta per a vehicle gran.
  • Visites: 109
  • Darrera modificació: 12/07/2025

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 95 m2
  • 3
  • 2

Pis de lloguer a Andorra la Vella, 3 habitacions, 95 metres

2.000 € /mes
  • 101 m2
  • 2
  • 2

Pis de lloguer a Andorra la Vella, 2 habitacions, 101 metres

4.000 € /mes
  • 120 m2
  • 3
  • 2

Pis de lloguer a Andorra la Vella, 3 habitacions, 120 metres

3.900 € /mes
  • 108 m2
  • 3
  • 2

Pis de lloguer a Andorra la Vella, 3 habitacions, 108 metres

5.000 € /mes