LLOGUER: BORDA REFORMADA A SISPONY (LA MASSANA)

1.800 €

17,65 €/m2

24 imatges

Característiques

  • Calefacció

Descripció

Descobreix aquesta joia a Sispony!
T'imagines vivint en una encantadora casa de pedra, on l'encant del país es barreja amb el confort modern? Situada a la tranquil·la i preciosa zona de Sispony, a només 2 minuts de La Massana, aquesta espectacular borda reformada et ofereix un refugi perfecte envoltat de natura exuberant.

Amb una superfície útil de 102m², cada racó d'aquesta casa ha estat dissenyat amb cura amb acabats d'alta qualitat. A la Planta -1, trobaràs una gran cuina independent, ideal per a aquells que gaudeixen creant delicioses receptes familiars o simplement compartir moments especials amb amics.

La Planta baixa et dóna la benvinguda amb un ampli saló que compta amb una acollidora llar de foc, convertint aquest espai en el lloc perfecte per relaxar-te després d'un dia d'aventures a la muntanya. A més, la sortida directa al carrer et connecta immediatament amb el bell entorn natural que envolta la casa.

Pujant a la Planta primera, descobriràs dues habitacions encantadores i un bany complet, ideals per descansar i recarregar energies. Cada habitació està dissenyada per oferir comoditat i tranquil·litat, permetent-te gaudir al màxim dels teus dies en aquest paradís muntanyenc.

Aquesta preciosa borda reformada no és només un lloc on viure, sinó un estil de vida que espera per tu. No deixis passar l'oportunitat de fer d'aquest racó màgic el teu nou llar! +376 650 555.

Ref: L-0057

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
  • Visites: 62
  • Darrera modificació: 18/11/2025

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 175 m2
  • 3
  • 2

Bonita Casa en La Massana

2.900 € /mes
  • 150 m2
  • 3
  • 2

CASA EN LLOGUER AL CENTRE DE LA MASSANA

3.400 € /mes