PIS CÈNTRIC EN VENDA A ANDORRA LA VELLA

565.000 €

5380,95 €/m2

11 imatges

Característiques

  • Ascensor
  • Balcó
  • Calefacció

Descripció

? Oportunitat única al cor d'Andorra ?
Descobreix aquest àmpli pis de 101 m² amb un enorme potencial per convertir-lo en el llar que sempre has imaginat. L'habitatge compta amb 3 habitacions dobles, perfectes per a famílies, qui busquen espai extra o fins i tot com a inversió.
El gran saló-menjador, lluminós i acollidor, té sortida directa a un balcó, ideal per desconnectar i gaudir de l'aire lliure. La cuina office, àmplia i funcional, convida a compartir moments mentre cuines, amb espai de sobres per al dia a dia.
Situat en un segon pis amb ascensor, el pis gaudeix d'orientació est, la qual garanteix una excel·lent entrada de llum natural durant gran part del dia. Tot i que l'habitatge necessita reforma, ofereix infinites possibilitats de personalització, permetent-te crear un espai totalment al teu gust.
La seva ubicació cèntrica permet gaudir de tots els serveis a un pas.
?? Espai, llum, ubicació i potencial en una sola propietat.
?? No deixis escapar aquesta oportunitat i vine a visitar-lo. Aquest pis pot ser el teu proper gran projecte... o el teu proper llar! +376 650 555

Ref: C-0375

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
Hipoteca
  • Visites: 30
  • Darrera modificació: 20/01/2026

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 127 m2
  • 3
  • 2

Pis en venda a Andorra la Vella, 3 habitacions, 127 metres

842.000 €
  • 120 m2
  • 3
  • 2

Pis en venda a Andorra la Vella, 3 habitacions, 120 metres

1.150.000 €
  • 127 m2
  • 4
  • 2

PIS DE QUATRE HABITACIONS SEMI- REFORMAT A PLE CENTRE D'ANDORRA LA VELLA

840.000 €
  • 39 m2
  • 1
  • 1

Pis en venda a Andorra la Vella, 1 habitació, 39 metres

235.000 €