Pis en venda a Anyós, 3 habitacions

805.000 €

24 imatges

Característiques

  • Cuina Equipada
  • Terrassa
  • Armaris encastats
  • Safareig
  • Ascensor
  • Traster
  • Assolellat
  • Ascensor / muntacàrregues
  • Garatge
  • Calefacció

Descripció

Pis lluminós amb vistes obertes a Anyós – ideal per viure i treballar amb tranquil·litat

Pis lluminós a Anyós amb vistes obertes a la vall, situat en una de les zones residencials més valorades pel seu entorn natural i la seva proximitat a tots els serveis. L’habitatge ofereix un ampli saló-menjador amb grans finestrals, que aporten una excel·lent entrada de llum natural i permeten gaudir de les vistes en el dia a dia. Un espai còmode i versàtil, ideal tant per viure com per treballar des de casa.

Des del saló s’accedeix a una agradable terrassa, perfecta per relaxar-se i aprofitar l’entorn tranquil que caracteritza la zona.
La zona de nit compta amb tres dormitoris, un d’ells en suite amb bany complet amb dutxa d’hidromassatge, a més d’un segon bany complet amb banyera i mampara, que dona servei a la resta de l’habitatge.

La cuina està equipada amb electrodomèstics recents (vitroceràmica, forn i rentaplats), aportant funcionalitat i comoditat en el dia a dia. La propietat inclou dues places d’aparcament molt còmodes i ben ubicades incloses en el preu, així com un traster, aportant un valor afegit important. A més, l’habitació principal i l’habitació mitjana disposen de cortines tipus blackout, que permeten un descans òptim bloquejant completament l’entrada de llum.

El pis també compta amb mosquiteres a la majoria de finestres, cosa que permet ventilar de manera còmoda i mantenir el confort durant tot l’any. Situat a pocs minuts en cotxe de la Massana, Ordino i del centre d’Andorra la Vella, amb accés ràpid a tots els serveis, comerços i estacions d’esquí.

Aquest tipus de propietats a Anyós, amb aquesta orientació i vistes obertes, no apareixen sovint al mercat.

Anyós és un poble encantador situat a la parròquia de la Massana, a 1.285 metres d'altitud, i es consolida com una de les zones residencials més exclusives d'Andorra.

En aquesta ubicació privilegiada, a només dos minuts a peu, es troba el reconegut centre esportiu privat d'Anyós, considerat el millor del país, així com la prestigiosa Escola Internacional dels Pirineus, única en la seva categoria a Andorra.

Els pintorescos nuclis d’Ordino i la Massana es troben a tan sols cinc minuts amb cotxe i ofereixen una àmplia varietat de serveis, des de bancs i botigues fins a bars i restaurants amb encant.

A més, des del centre de la Massana surt el telefèric que dona accés directe a l’estació d’esquí de Pal-Vallnord, ideal per als amants de la neu.

I per a aquells que busquen una experiència comercial sense igual, el centre d’Andorra la Vella, el més destacat dels Pirineus, es troba a només set minuts amb cotxe.

Ref: W-048NUV

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
Hipoteca
  • Visites: 89
  • Darrera modificació: 30/04/2026

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 66 m2
  • 2
  • 1

En venda fantàstic pis reformat de 2 habitacions a Andorra la Vella

645.000 €
  • 163 m2
  • 4
  • 3

Pis en venda a Andorra la Vella, 4 habitacions, 163 metres

842.725 €
  • 54 m2
  • 1
  • 1

Pis en venda a Andorra la Vella, 1 habitació, 54 metres

419.868 €
  • 58 m2
  • 1
  • 1

Pis moblat a prop de pistes

285.000 €