Pis en venda a Encamp, 3 habitacions, 90 metres

425.000 €

4722,22 €/m2

6 imatges

Característiques

  • Garatge

Descripció

Elegant i ampli pis en construcció a Encamp. Aquesta fantàstica propietat, situada en el centre de la parròquia, ofereix una oportunitat única per viure amb totes les comoditats i facilitats a l'abast com són els serveis i comerços, sent a pocs minuts del nucli més dinàmic d'Encamp i tenint un ràpid accés a les dues fronteres França i Espanya, gràcies a la seva excel·lent ubicació.

Aquesta magnífica propietat està en una segona planta té 90m² amb unes vistes immillorables sobre les muntanyes d’Encamp, on poder relaxar-se observant la natura que l’envolta. És l'enclavament ideal tant com a residir com per a invertir.

L’interior de l’habitatge s’ha dissenyat pensant en la comoditat i el benestar, amb una distribució que maximitza l’espai i crea un ambient càlid i acollidor. Disposa d’una cuina oberta a l’ampli saló-menjador, dos dormitoris dobles, un dormitori individual i dos banys complets.

El paviment interior és de parquet laminat en tot el pis, excepte el bany que està acabat amb gres porcellànic.

Els banys són una joia en disseny i funcionalitat, amb sanitaris blancs de la marca Roca (o similar), aixetes de monocomandament i mobles baixos de gran capacitat. Les piques encastades aporten un toc elegant i modern.

La cuina està equipada amb mobles de fusta lacada de la marca Nolte (o similar), amb superfície de treball de Silestone. Inclou electrodomèstics d'alta gamma, com; vitroceràmica, forn, microones, rentaplats i nevera.

Les finestres de PVC amb ruptura de pont tèrmic, triple vidre, acabat antracita per fora i blanc per dins, proporcionen aïllament acústic i tèrmic, millorant la qualitat de vida a l'interior. Les persianes elèctriques d’alumini o fuscolit, així com els armaris encastats de fusta lacada en blanc, afegeixen un toc modern i funcional a l’espai.

La climatització es basa en un sistema de terra radiant amb aerotèrmia o similar, mentre que l’aigua calenta sanitària es produeix mitjançant un dipòsit recolzat per aerotèrmia.

Totes les baranes perimetrals de la terrassa són de ferro pintat a l'òxid negre i amb passamà, les de tancament de la mateixa terrassa també. El paviment de la terrassa és de Gres porcellànic extruït de 40x40 amb color a escollir. A més, s’inclou una plaça d’aparcament en el preu.

Finalització d'obra prevista a finals de l'any 2028.

Ref: ref13553

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
Hipoteca
  • Visites: 38
  • Darrera modificació: 13/04/2025

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 87 m2
  • 2
  • 2

Pis en venda a Encamp, 2 habitacions, 87 metres

435.000 €
  • 100 m2
  • 3
  • 2

Pis en venda a Encamp, 3 habitacions, 100 metres

490.000 €
  • 98 m2
  • 3
  • 2

Pis en venda a Encamp, 3 habitacions, 98 metres

631.500 €
  • 87 m2
  • 2
  • 2

Pis en venda a Encamp, 2 habitacions, 87 metres

435.000 €