Fantàstic pis en venda a 20m de Caldea.

1.260.000 €

8689,66 €/m2

2 imatges

Descripció

Excel·lent pis situat a una segona planta d’un edifici radicat a una zona emblemàtica d’Escaldes-Emgordany i a tan sols 20 metres del centre termoludic Caldea i a 2 minuts a peu de l’Av. Carlemany. Ofereix una combinació perfecta de confort, espai i funcionalitat. Amb una superfície total de 154 m², incloent un balcó, és una oportunitat immillorable per a aquells que busquen un habitatge modern, ben equipat i molt cèntric. 
Aquesta fabulosa propietat de 154m2 esta distribuïda un ample i molt agradable saló menjador amb accés a un fantàstica balcó de 7m2 que gaudeix d’una vista sensacional i sol tot el dia.
La cuina independent i molt funcional esta equipada amb placa inducció, forn, rentavaixelles integrat i mobiliari. 
Les 3 habitacions son dobles i una d’ells tipus suite, totes 3 son exteriors amb molta llum natural, els 2 banys son complets i un d’ells inclou una banyera hidromassatge a més a més disposa d’un WC addicional, perfecte per a convidats.
L’aparcament esta assegurat ja que aquesta propietat inclous dos places per a dos vehicles al igual que un traster amb emmagatzematge addicional per a una major comoditat.
Pis is és ideal per a famílies o per a aquells que valoren l'espai i la comoditat en una ubicació estratègica. No deixeu passar aquesta oportunitat única de gaudir d'un habitatge que compleix amb totes les necessitats modernes. Actualment llogat fins a desembre del 2027. 
Contacteu-nos al 801 200 per a més informació. 

Ref: 13487

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
Hipoteca
  • Visites: 273
  • Darrera modificació: 28/10/2024

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 301 m2
  • 3
  • 2

EL FALGUERO VALLEY VIEW TORRE 3

2.242.000 €
  • 215 m2
  • 3
  • 2

EL FALGUERO VALLEY VIEW TORRE 3

1.860.000 €
  • 262 m2
  • 3
  • 2

EL FALGUERO VALLEY VIEW TORRE 3

1.940.000 €
  • 227 m2
  • 3
  • 2

EL FALGUERO VALLEY VIEW TORRE 3

1.988.000 €