Xalet en venda a Andorra la Vella, 3 habitacions, 285 metres

1.200.000 €

4210,53 €/m2

7 imatges

Característiques

  • Terrassa

Descripció

Casa adossada en construcció en venda situada a Andorra la Vella, a la Urbanització La Comella Parc.

Gràcies a la seva ubicació, gaudeix d’unes vistes magnífiques per a tots els amants de la muntanya.

Aquesta magnífica casa amb acabats de qualitat disposa d’una superfície aproximada de 285,14 m², distribuïda en tres plantes, i 158,44 m² de jardí i terrassa.

A la planta soterrani trobem l’entrada principal de l’habitatge, un garatge amb capacitat per a quatre cotxes, un traster, una bugaderia i les escales que donen accés a la planta baixa de la casa.

A la planta baixa hi trobem un lavabo de cortesia, una cuina oberta i un ampli saló-menjador amb accés al gran jardí.

Finalment, a la primera planta hi ha tres dormitoris dobles amb armaris encastats i accés a la terrassa, un d’ells tipus suite amb el seu bany complet i un altre bany complet.

El terra de tota la casa és de gres porcellànic d’imitació parquet de roure, combinant estètica i durabilitat. Als banys, terrasses i zones tècniques s’utilitza ceràmica específica antilliscant. Els jardins estan preparats per a gespa artificial o per enjardinar, segons la ubicació.

Les finestres i balconeres són de PVC amb doble vidre i acabat gris antracita. Les persianes són motoritzades i la porta d’entrada és blindada de fusta d’Iroko. Les portes interiors són lacades en blanc i els armaris encastats vénen equipats i folrats en acabat roure clar.

La cuina està totalment equipada amb mobles “Veneta Cucine” o similars, sobre de Neolith i electrodomèstics Balay (placa amb extractor i forn). També inclou aigüera i aixeta de disseny.

Els banys compten amb sanitaris Roca, plats de dutxa o banyera i mobiliari funcional amb acabats de qualitat. Griferia cromada monocomandament a tot arreu.

La climatització és per aerotèrmia amb terra radiant, un sistema eficient i sostenible. La il·luminació és LED encastada i la instal·lació elèctrica és de gamma alta.

La casa disposa d’un jardí privat amb presa d’aigua i endoll, ideal per gaudir de l’exterior.

La finalització de l’obra està prevista per al 2027 aproximadament.

Ref: ref13322

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
Hipoteca
  • Visites: 22
  • Darrera modificació: 13/07/2025

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 378 m2
  • 4
  • 3

FANTÀSTICA CASA AMB VISTES A LA VALL D'ANDORRA

2.500.000 €
  • 652 m2
  • 7
  • 2

XALET INDEPENDENT AMB ESPECTACULARS VISTES I SOL

1.950.000 €
  • 352 m2
  • 3
  • 2

Xalet en venda a Andorra la Vella, 3 habitacions, 352 metres

Consultar
  • 237 m2
  • 3
  • 2

Xalet en venda a Andorra la Vella, 3 habitacions, 237 metres

Consultar