NOVA PROMOCIÓ - 3 XALETS A LA VALL D'INCLES

1.470.000 €

4049,59 €/m2

11 imatges

Característiques

  • Garatge

Descripció

Presentem una oportunitat única per viure en una de les zones més privilegiades del Principat d'Andorra. Aquesta promoció consta de tres xalets adossats de luxe, dissenyats amb una arquitectura moderna i funcional que s'integra perfectament amb l'entorn natural.

Els habitatges compten amb orientació sud i ofereixen vistes espectaculars a tota la vall, garantint llum natural durant tot el dia. S'han utilitzat materials de primera qualitat i acabats de disseny per assegurar el màxim confort, elegància i exclusivitat.

Cada xalet disposa de:
- 3 dormitoris dobles espaiosos
- 3 banys complets
- Ampli saló-menjador amb grans finestrals
- Cuina oberta i totalment equipada
- Jardins i terrasses privades
-Garatge

Situats a només 5 minuts del centre de Canillo i a pocs minuts de les pistes d'esquí de Grandvalira, aquests habitatges són ideals tant com a residència principal com a segona residència per gaudir de la muntanya durant tot l'any.

Contacta amb nosaltres per a més informació i per descobrir tots els detalls d'aquesta promoció exclusiva.
#ref:D1061
  • Visites: 24
  • Darrera modificació: 11/09/2025

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 397 m2
  • 4
  • 4

Xalet en venda a El Tarter, 4 habitacions, 397 metres

2.750.000 €
  • 420 m2
  • 4
  • 4

Xalet en venda a El Tarter, 4 habitacions, 420 metres

2.750.000 €
  • 320 m2
  • 3
  • 4

XALET EN VENDA DE NOVA CONSTRUCCIÓ A LA VALL D'INCLES

1.385.000 €