Us presentem una propietat al bell mig del centre de La Massana, al casc antic, a prop de les escoles i de tots els serveis. És una propietat única i especial, una casa antiga reformada, amb molts metres i moltes possibilitats, perfecta per a famílies grans que busquen la comoditat del centre.
Disposa de 387 m² distribuïts en 4 plantes.
PLANTA D'ACCÉS
Aquí trobem un gran rebedor amb armaris encastats, una sala d'emmagatzematge amb safareig, la sala de maquinària amb caldera de gasoil, un bany complet i l'escala d'accés a les plantes superiors.
PRIMERA PLANTA, zona de nit
Hi ha dues habitacions; una d'elles molt gran tipus suite, amb bany complet amb banyera i zona de vestidor. L'altra habitació és més petita, però també doble, i en aquesta planta hi ha un altre bany complet.
SEGONA PLANTA, zona de dia
En aquesta planta trobem una cuina espaiosa amb espai per posar una taula de menjador, zona de saló-menjador, una habitació doble i un bany complet.
ALTILLO
Un espai diàfan amb velux, ideal pels més petits com a sala de jocs, zona d'estudi, o amb la possibilitat d'habilitar més habitacions. En aquesta planta també hi ha una habitació amb velux i un bany complet amb dutxa i banyera.
La casa no disposa de pàrquing, però hi ha diversos aparcaments comunitaris a pocs metres i es troba a prop del telefèric d'accés a VallNord.
Per a més informació i visites contactar per telèfon al +376688600